13 Ağustos 2009 Perşembe

Pınar Aylin Şaşkın Dinle

Pınar Aylin dinle

Pınar Aylin Şaşkın Şarkı Sözleri


Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanLıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanLış B doğru C oLmaz D oLdu

Şaşkın sevgiLim değerimi bari söyLe
Hadi bakaLım buL benden bi daha böyLe
Şaşkın Çapkın

Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanLıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanLış B doğru C oLmaz D oLdu

Şaşkın sevgiLim değerimi bari söyLe
Hadi bakaLım buL benden bi daha böyLe
Şaşkın Çapkın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

13 Ağustos 2009 Perşembe

Pınar Aylin Şaşkın Dinle

Pınar Aylin dinle

Pınar Aylin Şaşkın Şarkı Sözleri


Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanLıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanLış B doğru C oLmaz D oLdu

Şaşkın sevgiLim değerimi bari söyLe
Hadi bakaLım buL benden bi daha böyLe
Şaşkın Çapkın

Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanLıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanLış B doğru C oLmaz D oLdu

Şaşkın sevgiLim değerimi bari söyLe
Hadi bakaLım buL benden bi daha böyLe
Şaşkın Çapkın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder