10 Ağustos 2009 Pazartesi

Pınar Aylın Şaşkın Dinle

Pınar Aylin Şaşkın dinle

Pınar Aylin Şaşkın Şarkı Sözleri


Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanlıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanlış, B doğru, C olmaz, D oldu

Şaşkın sevgilim değerimi bari söyle
Hadi bakalım bul benden bi daha böyle
Şaşkın… Çapkın…

Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanlıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanlış, B doğru, C olmaz, D oldu

Şaşkın sevgilim değerimi bari söyle
Hadi bakalım bul benden bi daha böyle
Şaşkın… Çapkın…
pınar aylin, pınar aylin dinle, pınar aylin şarkıları dinle, pınar aylin şaşkın, pınar aylin şaşkın dinle, pınar aylin şaşkın mp3, pınar aylin şaşkın mp3 dinle indir, pınar aylin şaşkın şarkı sözü, pınar aylin şaşkın video, pınar aylin şaşkın video izle, pınar aylin şaşkın video klip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Pınar Aylın Şaşkın Dinle

Pınar Aylin Şaşkın dinle

Pınar Aylin Şaşkın Şarkı Sözleri


Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanlıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanlış, B doğru, C olmaz, D oldu

Şaşkın sevgilim değerimi bari söyle
Hadi bakalım bul benden bi daha böyle
Şaşkın… Çapkın…

Duydum her şeyi
Duydum hepsini
Tek yanlıştım doğruyu götürür mü soru bu
A yanlış, B doğru, C olmaz, D oldu

Şaşkın sevgilim değerimi bari söyle
Hadi bakalım bul benden bi daha böyle
Şaşkın… Çapkın…
pınar aylin, pınar aylin dinle, pınar aylin şarkıları dinle, pınar aylin şaşkın, pınar aylin şaşkın dinle, pınar aylin şaşkın mp3, pınar aylin şaşkın mp3 dinle indir, pınar aylin şaşkın şarkı sözü, pınar aylin şaşkın video, pınar aylin şaşkın video izle, pınar aylin şaşkın video klip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder