4 Ağustos 2009 Salı

Karanfil Oylum Oylum Dinle

~bAbA~

Karanfil Oylum Oylum



Karanfil Oylum Oylum Şarkı Sözleri


Karanfil oylum oylum
Geliyor selvi boylum
Selvi boylum gelince
şad (şen) olur benim (deli) gönlüm

Karanfil olacaksın
Sararıp solacaksın
Sen (ben) müftüye (hakime) danıştım
Sen benim olacaksın

Karanfil uzar gider
Yaprağın düzer gider
Yar yolunu şaşırmış
İnşallah bize gider

Karanfil oymak oymak
Olur mu yardan (yare) doymak
Yardan (yare) doydum diyenin
Caizdir boynun vurmak

Karanfil usta beni
Sen ettin hasta beni
Garip bülbüller gibi
Kafeste besle beni

Karanfil haşlanır mı
Saksısı taşlanır mı
Küçükken bir yar sevdim
Ele bağışlanır mı

Karanfil başlı gerek
Bir hilal kaşlı gerek
Nideyim taze yari
Yar orta yaşlı gerek

(Son üç dörtlük yerine)
Karanfilsin tarçınsın
Neden böyle hırçınsın
Ne büyüksün ne küçük
Asıl benim harcımsın

Karanfil katar oldu
Ayrılık beter oldu
Sürmeli göz Fadime'm
Gözümde tüter oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Ağustos 2009 Salı

Karanfil Oylum Oylum Dinle

~bAbA~

Karanfil Oylum Oylum



Karanfil Oylum Oylum Şarkı Sözleri


Karanfil oylum oylum
Geliyor selvi boylum
Selvi boylum gelince
şad (şen) olur benim (deli) gönlüm

Karanfil olacaksın
Sararıp solacaksın
Sen (ben) müftüye (hakime) danıştım
Sen benim olacaksın

Karanfil uzar gider
Yaprağın düzer gider
Yar yolunu şaşırmış
İnşallah bize gider

Karanfil oymak oymak
Olur mu yardan (yare) doymak
Yardan (yare) doydum diyenin
Caizdir boynun vurmak

Karanfil usta beni
Sen ettin hasta beni
Garip bülbüller gibi
Kafeste besle beni

Karanfil haşlanır mı
Saksısı taşlanır mı
Küçükken bir yar sevdim
Ele bağışlanır mı

Karanfil başlı gerek
Bir hilal kaşlı gerek
Nideyim taze yari
Yar orta yaşlı gerek

(Son üç dörtlük yerine)
Karanfilsin tarçınsın
Neden böyle hırçınsın
Ne büyüksün ne küçük
Asıl benim harcımsın

Karanfil katar oldu
Ayrılık beter oldu
Sürmeli göz Fadime'm
Gözümde tüter oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder