4 Ağustos 2009 Salı

Ayva Çiçek Açmiş Dinle

~bAbA~

Ayva Çiçek Açmış



Ayva Çiçek Açmış Şarkı Sözleri


Ayva çiçek Açmış Yaz mı Gelecek,
Gönül Bu Sevdadan Vaz Mı Geçecek

Sağ Gözüm Seyriyor Var Mı Gelecek
Sağ Gözüm Seyriyor Var Mı Gelecek

Uyan Yarim Uyan Gel Tut Elimden
Nasıl Ayrılayım Tatlı Dilinden.

Evlerinin Önü Vişne Fidanı,
Dolanı Dolanı Buldum Odanı,
Hani Güzelin Körpe Fidanı,
Yandım Allah Yandım Al Kanım Akar,
Al Duvaklı Gelin Yoluma Bakar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Ağustos 2009 Salı

Ayva Çiçek Açmiş Dinle

~bAbA~

Ayva Çiçek Açmış



Ayva Çiçek Açmış Şarkı Sözleri


Ayva çiçek Açmış Yaz mı Gelecek,
Gönül Bu Sevdadan Vaz Mı Geçecek

Sağ Gözüm Seyriyor Var Mı Gelecek
Sağ Gözüm Seyriyor Var Mı Gelecek

Uyan Yarim Uyan Gel Tut Elimden
Nasıl Ayrılayım Tatlı Dilinden.

Evlerinin Önü Vişne Fidanı,
Dolanı Dolanı Buldum Odanı,
Hani Güzelin Körpe Fidanı,
Yandım Allah Yandım Al Kanım Akar,
Al Duvaklı Gelin Yoluma Bakar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder