9 Ağustos 2009 Pazar

İsmail Yk Bir Numara Dinle

ismail yk dinle

İsmail Yk Bir Numara Şarkı Sözleri


Ne istersen var onda herşey
Bir numara

bu Kız 1 numara

Ateş gibi gözler ah onda
Bir numara hey bu kız bir numara
İsmail YK 1 Numara
Hep böyle mi geçecek bu gece inan ..
Ne bir macera yaşadım
Ne bir heves bulabildim
Parfmünün kokusunu bana doğru estiriyor

Hiç birşey olmamış gibi he he bir de gülüyor
Kendisinden emin
Çünkü çıtı pıtı
Kaymak gibi karamelli parlak bir teni var

Ateş gibi gözler ah onda
1 numara hey bu kız bir numara

Ateş gibi gözler ah onda
1 numara hey bu kız bir numara
ismail yk dinle ismail yurtsevenkardeşler ismail yk albümleri ismail yk şarkı sözleri full dinle mp3 indir bir numara ismail yk 1 numara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

9 Ağustos 2009 Pazar

İsmail Yk Bir Numara Dinle

ismail yk dinle

İsmail Yk Bir Numara Şarkı Sözleri


Ne istersen var onda herşey
Bir numara

bu Kız 1 numara

Ateş gibi gözler ah onda
Bir numara hey bu kız bir numara
İsmail YK 1 Numara
Hep böyle mi geçecek bu gece inan ..
Ne bir macera yaşadım
Ne bir heves bulabildim
Parfmünün kokusunu bana doğru estiriyor

Hiç birşey olmamış gibi he he bir de gülüyor
Kendisinden emin
Çünkü çıtı pıtı
Kaymak gibi karamelli parlak bir teni var

Ateş gibi gözler ah onda
1 numara hey bu kız bir numara

Ateş gibi gözler ah onda
1 numara hey bu kız bir numara
ismail yk dinle ismail yurtsevenkardeşler ismail yk albümleri ismail yk şarkı sözleri full dinle mp3 indir bir numara ismail yk 1 numara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder