9 Ağustos 2009 Pazar

İsmail Yk Ah Benim Olsan Dinle

ismail yk dinle

İsmail Yk Ah Benim Olsan Şarkı Sözleri


Kafama taktım ben seni
Aşığım sana
Sönmeyen ateş gibi
Yangınım sana

O kalın dudaklar hele
Hastayım valla
Hele o cilveli bakışlar
Ölürüm sana

Sonum çok yaman
Beni duysan
Derdime derman
Bir çare olsan
Seni gördüğüm zaman
Amanın aman
Bir heyecan bastırıyor beni

Of be amanın benim olsan
Of be çıkmam ben odadan
Oh be bir yanaktan bir dudaktan
Oh be doya doya öpsem aman

Kafama taktım ben seni
Aşığım sana
Sönmeyen ateş gibi
Yangınım sana

O kalın dudaklar hele
Hastayım valla
Hele o cilveli bakışlar
Ölürüm sana

Parlayan gözlerin
Her gün aklımda
İşlemis aşkın
Unutamamda
O melek yüzüne
Doyamam valla
Bak kalbim tıklıyor sana

Of be amanın benim olsan
Of be çıkmam ben odadan
Oh be bir yanaktan bir dudaktan
Oh be doya doya öpsem aman
ismail yk dinle ismail yurtsevenkardeşler ismail yk albümleri ismail yk şarkı sözleri full dinle mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

9 Ağustos 2009 Pazar

İsmail Yk Ah Benim Olsan Dinle

ismail yk dinle

İsmail Yk Ah Benim Olsan Şarkı Sözleri


Kafama taktım ben seni
Aşığım sana
Sönmeyen ateş gibi
Yangınım sana

O kalın dudaklar hele
Hastayım valla
Hele o cilveli bakışlar
Ölürüm sana

Sonum çok yaman
Beni duysan
Derdime derman
Bir çare olsan
Seni gördüğüm zaman
Amanın aman
Bir heyecan bastırıyor beni

Of be amanın benim olsan
Of be çıkmam ben odadan
Oh be bir yanaktan bir dudaktan
Oh be doya doya öpsem aman

Kafama taktım ben seni
Aşığım sana
Sönmeyen ateş gibi
Yangınım sana

O kalın dudaklar hele
Hastayım valla
Hele o cilveli bakışlar
Ölürüm sana

Parlayan gözlerin
Her gün aklımda
İşlemis aşkın
Unutamamda
O melek yüzüne
Doyamam valla
Bak kalbim tıklıyor sana

Of be amanın benim olsan
Of be çıkmam ben odadan
Oh be bir yanaktan bir dudaktan
Oh be doya doya öpsem aman
ismail yk dinle ismail yurtsevenkardeşler ismail yk albümleri ismail yk şarkı sözleri full dinle mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder