1 Temmuz 2009 Çarşamba

Sıla Ne Çok Dinle İzle Şarkı Sözleri

Sıla Ne Çok Dinle İzle Şarkı Sözleri

Sıla Ne Çok Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Sıla Ne Çok Şarkı Sözleri


Bi baktım sabah olmuş
Ne çok ne çok ne çok üşümüşüm
Geceyi yenmişim bellikli
Ama ne çok ne çok çok üzülmüşüm

Bi aksilik var
Dönmüştü talih yüzüme gülmüştü
Sil baştan olmadı diyor

Kaçsam dönsem Allah aşkına
Mahvoldum buralarda
Rahat bir nefes alsam ooof
Yoruldum uzaklarda

Bi baktım sabah olmuş
Sıla Ne Çok Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Sıla Ne Çok izle dinle tam ekran izle full izle mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Temmuz 2009 Çarşamba

Sıla Ne Çok Dinle İzle Şarkı Sözleri

Sıla Ne Çok Dinle İzle Şarkı Sözleri

Sıla Ne Çok Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Sıla Ne Çok Şarkı Sözleri


Bi baktım sabah olmuş
Ne çok ne çok ne çok üşümüşüm
Geceyi yenmişim bellikli
Ama ne çok ne çok çok üzülmüşüm

Bi aksilik var
Dönmüştü talih yüzüme gülmüştü
Sil baştan olmadı diyor

Kaçsam dönsem Allah aşkına
Mahvoldum buralarda
Rahat bir nefes alsam ooof
Yoruldum uzaklarda

Bi baktım sabah olmuş
Sıla Ne Çok Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Sıla Ne Çok izle dinle tam ekran izle full izle mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder