1 Temmuz 2009 Çarşamba

Hadise Sıradan Dinle İzle Şarkı Sözleri

Hadise Sıradan Dinle İzle Şarkı Sözleri

Hadise Sıradan Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Hadise Sıradan Şarkı Sözleri


Düşündümde şöyle
gerçekleri görünce
anladım herşeyi çok kısa sürede
Üzüldüm sonra vakit kaycettiğime
sıkıldım aslında hemde fazlasıyla

sıradan sıradan sıradan
Hiçbir farkı olmayan
herkez gibi kendince
Yetersiz özellikte
sıradan sıradan sıradan
Hiç heyecan duyulmayan
herkez gibi kendince
belirsiz özellikte
Hadise Sıradan Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Hadise Sıradan izle dinle tam ekran izle full izle mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1 Temmuz 2009 Çarşamba

Hadise Sıradan Dinle İzle Şarkı Sözleri

Hadise Sıradan Dinle İzle Şarkı Sözleri

Hadise Sıradan Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Hadise Sıradan Şarkı Sözleri


Düşündümde şöyle
gerçekleri görünce
anladım herşeyi çok kısa sürede
Üzüldüm sonra vakit kaycettiğime
sıkıldım aslında hemde fazlasıyla

sıradan sıradan sıradan
Hiçbir farkı olmayan
herkez gibi kendince
Yetersiz özellikte
sıradan sıradan sıradan
Hiç heyecan duyulmayan
herkez gibi kendince
belirsiz özellikte
Hadise Sıradan Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Hadise Sıradan izle dinle tam ekran izle full izle mp3 indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder