31 Temmuz 2009 Cuma

Ceylan Zorundamiyim Dinle İzle Şarki Sözleri

ceylan dinle

Ceylan Zorundamıyım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ceylan Zorundamıyım Şarkı Sözleri


her gece, rüyamda işin ne senin
hep seni görmek ,zorundamıyım
kalbimin içinde ,sızın var senin
hep seni sevmek zorundamıyım
kalbimin içinde sızın var senin
hep seni sevmek zorundamıyım

kalbim diyorki bu aşkı bitir
bitirde bedenini oldugu gibi getir
kalmadı bende akıl fikir
hep seni sevmek zorundamıyım

Zorundamıyım, zorundamıyım
hep sena yanmak zorundamıyım
zorundamıyım eyy, zorundamıyım
hep sana kahrolmak ,zorundamıyım

canımda çok sevdim hatamı yaptım
tanrıdam sonra bir sana taptım
geceler, boyunca resmine baktım
hep sana ,yanmak zorundamıyım
geceler boyunca resmine baktım
hep sana yanmak zorundamıyım

duamı bedduamı büyümü yaptın
nasıl ettinde aklımı aldın
kor ateş oldun, yaktıkça yaktın
hep sana yanma,k zorundamıyım

zorundamıyım ,zorundamıyım
hep seni, yaşamak, zorundamıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

31 Temmuz 2009 Cuma

Ceylan Zorundamiyim Dinle İzle Şarki Sözleri

ceylan dinle

Ceylan Zorundamıyım Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ceylan Zorundamıyım Şarkı Sözleri


her gece, rüyamda işin ne senin
hep seni görmek ,zorundamıyım
kalbimin içinde ,sızın var senin
hep seni sevmek zorundamıyım
kalbimin içinde sızın var senin
hep seni sevmek zorundamıyım

kalbim diyorki bu aşkı bitir
bitirde bedenini oldugu gibi getir
kalmadı bende akıl fikir
hep seni sevmek zorundamıyım

Zorundamıyım, zorundamıyım
hep sena yanmak zorundamıyım
zorundamıyım eyy, zorundamıyım
hep sana kahrolmak ,zorundamıyım

canımda çok sevdim hatamı yaptım
tanrıdam sonra bir sana taptım
geceler, boyunca resmine baktım
hep sana ,yanmak zorundamıyım
geceler boyunca resmine baktım
hep sana yanmak zorundamıyım

duamı bedduamı büyümü yaptın
nasıl ettinde aklımı aldın
kor ateş oldun, yaktıkça yaktın
hep sana yanma,k zorundamıyım

zorundamıyım ,zorundamıyım
hep seni, yaşamak, zorundamıyım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder