31 Temmuz 2009 Cuma

Ceylan Gözün Aydin Dinle İzle Şarki Sözleri

ceylan dinle

Ceylan Gözün Aydın Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ceylan Gözün Aydın Şarkı Sözleri


istediğin oldu sevin yar sevin
kaldım aralarda bak gözün aydın
bugün yaram dünden derin sevdiğim
ellerine kına yak gözün aydın
yine bugün derdim çok gözün aydın
kaldım aralarda bak çözün aydın
ellerine kına yak gözün aydın

bugün yaram dünden derin sevdiğim
ellerine kına yak gözün aydın
yine bugün derdim cano çok gözün aydın
kaldım aralarda bak çözün aydın
ellerine kına yak gözün aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

31 Temmuz 2009 Cuma

Ceylan Gözün Aydin Dinle İzle Şarki Sözleri

ceylan dinle

Ceylan Gözün Aydın Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri



Ceylan Gözün Aydın Şarkı Sözleri


istediğin oldu sevin yar sevin
kaldım aralarda bak gözün aydın
bugün yaram dünden derin sevdiğim
ellerine kına yak gözün aydın
yine bugün derdim çok gözün aydın
kaldım aralarda bak çözün aydın
ellerine kına yak gözün aydın

bugün yaram dünden derin sevdiğim
ellerine kına yak gözün aydın
yine bugün derdim cano çok gözün aydın
kaldım aralarda bak çözün aydın
ellerine kına yak gözün aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder