15 Haziran 2009 Pazartesi

Yusuf Güney Canımdın Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yusuf Güney Canımdın Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Yusuf Güney Canımdın Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Canımdın Sen izle dinle tam ekran izle full izle

Yusuf Güney Canımdın Sen Şarkı Sözleri



Kanımdın sen
Canımdın sen
Hayaller dünyasında yar
Bıraktın bak beni aniden

Yıkıldım yar
Sensiz uzaklar haram
Bunaldım ben
Olmuyor olmuyor dön
Neler oluyor
Hadi bana bir yol göster
Sözünden dönmek var mıdır?
Sözünden dönen yar mıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

15 Haziran 2009 Pazartesi

Yusuf Güney Canımdın Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Yusuf Güney Canımdın Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Yusuf Güney Canımdın Sen Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Canımdın Sen izle dinle tam ekran izle full izle

Yusuf Güney Canımdın Sen Şarkı Sözleri



Kanımdın sen
Canımdın sen
Hayaller dünyasında yar
Bıraktın bak beni aniden

Yıkıldım yar
Sensiz uzaklar haram
Bunaldım ben
Olmuyor olmuyor dön
Neler oluyor
Hadi bana bir yol göster
Sözünden dönmek var mıdır?
Sözünden dönen yar mıdır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder