15 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Tepe Hasretim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Gökhan Tepe Hasretim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Gökhan Tepe Hasretim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Hasretim izle dinle tam ekran izle full izle

Gökhan Tepe Hasretim Şarkı Sözleri



Ah hayat çabuk geçiyor
Çaresiz herşey değişiyor
Bildiğim tek birşey var
Yazık ömür sensiz bitiyor

Bu yüzden dön bana
Bu yüzden dön bana
Hasretim benim bin yıllık esaretim
Yerine kimseleri sevmedim sevemedim

Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri
Hasretim benim bin yıllık esaretim
Yerine kimseleri sevmedim sevemedim

Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri

Ah hayat çabuk geçiyor
Çaresiz herşey değişiyor
Bildiğim tek birşey var
Yazık ömür sensiz bitiyor

Bu yüzden dön bana
Bu yüzden dön bana
Hasretim benim bin yıllık esaretim
Yerine kimseleri sevmedim sevemedim

Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri
Hasretim benim bin yıllık esaretim

Yerine kimseleri sevmedim sevemedim
Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

15 Haziran 2009 Pazartesi

Gökhan Tepe Hasretim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Gökhan Tepe Hasretim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





Gökhan Tepe Hasretim Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet Hasretim izle dinle tam ekran izle full izle

Gökhan Tepe Hasretim Şarkı Sözleri



Ah hayat çabuk geçiyor
Çaresiz herşey değişiyor
Bildiğim tek birşey var
Yazık ömür sensiz bitiyor

Bu yüzden dön bana
Bu yüzden dön bana
Hasretim benim bin yıllık esaretim
Yerine kimseleri sevmedim sevemedim

Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri
Hasretim benim bin yıllık esaretim
Yerine kimseleri sevmedim sevemedim

Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri

Ah hayat çabuk geçiyor
Çaresiz herşey değişiyor
Bildiğim tek birşey var
Yazık ömür sensiz bitiyor

Bu yüzden dön bana
Bu yüzden dön bana
Hasretim benim bin yıllık esaretim
Yerine kimseleri sevmedim sevemedim

Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri
Hasretim benim bin yıllık esaretim

Yerine kimseleri sevmedim sevemedim
Engelmi gururun Öfken hiç dinmedimi
Dayanamaz gururum dön geri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder