7 Haziran 2009 Pazar

Kenan Doğulu Salak Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Kenan Doğulu Salak Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





kenan doğulu indir,kenan doğulu patron izle seyret indir download,kenan doğulu 2009 indir,kenan doğulu 2009 dinle,kenan doğulu patron online dinle

Kenan Doğulu Salak Şarkı Sözleri



Full konsantre hallerin
Bütün günün konun benim
Gözlerin dönmüş bana senmin
Garip garip bakmasan bana
İyisi mi git paşa paşa

Taksini çağırdım sana
Salak, salak
Sen karışma bu konu biraz derin
Salak, Salak
Halkla ilişkilerin zayıf senin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Haziran 2009 Pazar

Kenan Doğulu Salak Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Kenan Doğulu Salak Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





kenan doğulu indir,kenan doğulu patron izle seyret indir download,kenan doğulu 2009 indir,kenan doğulu 2009 dinle,kenan doğulu patron online dinle

Kenan Doğulu Salak Şarkı Sözleri



Full konsantre hallerin
Bütün günün konun benim
Gözlerin dönmüş bana senmin
Garip garip bakmasan bana
İyisi mi git paşa paşa

Taksini çağırdım sana
Salak, salak
Sen karışma bu konu biraz derin
Salak, Salak
Halkla ilişkilerin zayıf senin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder