7 Haziran 2009 Pazar

Kenan Doğulu Kıskanıyorum Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Kenan Doğulu Kıskanıyorum Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





kenan doğulu indir,kenan doğulu patron izle seyret indir download,kenan doğulu 2009 indir,kenan doğulu 2009 dinle,kenan doğulu patron online dinle

Kenan Doğulu Kıskanıyorum Şarkı Sözleri



Tamam arkadaşlarınla git eğlen sen de
Bırak bazen ben de dağıtayım
Biraz mesafe lazımdır her yakın şeye
Açılda önümüze bakalım

Sadece haber ver kiminle nerdesin diye
Sakın beni merakta bırakma
Nolur damarıma basma
Ufacık şeylerden sana sarıyorum
Elimde değil çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Haziran 2009 Pazar

Kenan Doğulu Kıskanıyorum Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Kenan Doğulu Kıskanıyorum Dinle İzle İndir Kaydet Albümü Şarkı Sözleri

Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





kenan doğulu indir,kenan doğulu patron izle seyret indir download,kenan doğulu 2009 indir,kenan doğulu 2009 dinle,kenan doğulu patron online dinle

Kenan Doğulu Kıskanıyorum Şarkı Sözleri



Tamam arkadaşlarınla git eğlen sen de
Bırak bazen ben de dağıtayım
Biraz mesafe lazımdır her yakın şeye
Açılda önümüze bakalım

Sadece haber ver kiminle nerdesin diye
Sakın beni merakta bırakma
Nolur damarıma basma
Ufacık şeylerden sana sarıyorum
Elimde değil çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder