12 Ocak 2010 Salı

ÖZLEM ÖZDİL YARALAR







ÖZLEM ÖZDİL YARALAR
Söylemem adını düşersin dile Meylimi bağladım zülfün teline Acı sözlerinle vurdun sineme Yaralar sevdiğim yaralar beni Yaralar yaralar yaralar beni Yaralar sevdiğim yaralar beni Niye bana böyle zulüm edersin Selamsız sabahsız çekip gidersin Her olur olmaza gönül verirsin Yaralar sevdiğim yaralar beni Seven iflah olmazımış aşkına Kaybettim aklımı döndüm şaşkına Dermansız dertleri açtın başıma Yaralar sevdiğim yaralar beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

12 Ocak 2010 Salı

ÖZLEM ÖZDİL YARALAR







ÖZLEM ÖZDİL YARALAR
Söylemem adını düşersin dile Meylimi bağladım zülfün teline Acı sözlerinle vurdun sineme Yaralar sevdiğim yaralar beni Yaralar yaralar yaralar beni Yaralar sevdiğim yaralar beni Niye bana böyle zulüm edersin Selamsız sabahsız çekip gidersin Her olur olmaza gönül verirsin Yaralar sevdiğim yaralar beni Seven iflah olmazımış aşkına Kaybettim aklımı döndüm şaşkına Dermansız dertleri açtın başıma Yaralar sevdiğim yaralar beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder