4 Aralık 2009 Cuma

Nazan Çalim Bana Kalirsa

Nazan Çalim Bana Kalirsa Şarkı Sözü

Ne istediğini bilmiyorsan beni
Uğraştırma hiç kimsenin kahrını
Çekemem olayı zorlaştırma hiç

Tutamamki dilimi söylerim açık
Koruyamam ümitlerimi her zaman
Kapım açık bana kalırsa düşünme

Bunları gel aşkın tadını çıkar alev
Alırsa yüreğin ben burda olamam
Yar bana kalırsa düşünme bunları
www.damarmusic.com
Gel aşkın tadını çıkar alev alırsa
Yüreğin ben burda olamam yar...

Nazan Çalim Bana Kalirsa Klip İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

4 Aralık 2009 Cuma

Nazan Çalim Bana Kalirsa

Nazan Çalim Bana Kalirsa Şarkı Sözü

Ne istediğini bilmiyorsan beni
Uğraştırma hiç kimsenin kahrını
Çekemem olayı zorlaştırma hiç

Tutamamki dilimi söylerim açık
Koruyamam ümitlerimi her zaman
Kapım açık bana kalırsa düşünme

Bunları gel aşkın tadını çıkar alev
Alırsa yüreğin ben burda olamam
Yar bana kalırsa düşünme bunları
www.damarmusic.com
Gel aşkın tadını çıkar alev alırsa
Yüreğin ben burda olamam yar...

Nazan Çalim Bana Kalirsa Klip İzle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder