29 Aralık 2009 Salı

Candan Erçetin- Vallahi







Candan Erçetin- Vallahi
Albüm: Kırık Kalpler Durağında (2009)VallahiAhhh bu gidiş gelişlerinAhhh bu yarım sevişlerinAhhh bu canım deyişlerinBeni öldürecek vallahi öldürecekSeni paylaşmak istemedim beceremedimBelki de çok şey bekledim değişemedimKırıldım döküldüm utandım söyleyemedimKararlar aldım sonunu getiremedimAhhh bu gidiş gelişlerinAhhh bu yarım sevişlerinAhhh bu canım deyişlerinBeni öldürecek vallahi öldürecekSakladım forumdas.netseni herkestenİçimde büyüttümYüreğimdeki korkuları bir bir uyuttumHayaller kurdum sımsıcakHepsini soğuttumTeslim oldum ben bu aşka kendimi unuttumAhh bu gidiş gelişlerinAhhh bu yarım sevişlerinAhhh bu canım deyişlerinBeni öldürecek vallahi öldürecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Aralık 2009 Salı

Candan Erçetin- Vallahi







Candan Erçetin- Vallahi
Albüm: Kırık Kalpler Durağında (2009)VallahiAhhh bu gidiş gelişlerinAhhh bu yarım sevişlerinAhhh bu canım deyişlerinBeni öldürecek vallahi öldürecekSeni paylaşmak istemedim beceremedimBelki de çok şey bekledim değişemedimKırıldım döküldüm utandım söyleyemedimKararlar aldım sonunu getiremedimAhhh bu gidiş gelişlerinAhhh bu yarım sevişlerinAhhh bu canım deyişlerinBeni öldürecek vallahi öldürecekSakladım forumdas.netseni herkestenİçimde büyüttümYüreğimdeki korkuları bir bir uyuttumHayaller kurdum sımsıcakHepsini soğuttumTeslim oldum ben bu aşka kendimi unuttumAhh bu gidiş gelişlerinAhhh bu yarım sevişlerinAhhh bu canım deyişlerinBeni öldürecek vallahi öldürecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder