8 Kasım 2009 Pazar

Zeki Müren Koklamaya Kiyamam Benim Güzel Manolyam


Uzun yıllar bekledim Hakikat oldu rüya Koklamaya kıyamam Benim güzel manolyam Nazlı çiçeğimsin sen Sevdana dayanamam Koklamaya kıyamam Benim güzel manolyam Söz-Müzik: Zeki Müren Zeki Müren manolyam
Uzun yillar bekledim
Hakikat oldu rüya
Koklamaya kiyamam
Benim güzel manolyam

Nazli çiçegimsin sen
Sevdana dayanamam
Koklamaya kiyamam
Benim güzel manolyam

Söz-Müzik: Zeki Müren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Kasım 2009 Pazar

Zeki Müren Koklamaya Kiyamam Benim Güzel Manolyam


Uzun yıllar bekledim Hakikat oldu rüya Koklamaya kıyamam Benim güzel manolyam Nazlı çiçeğimsin sen Sevdana dayanamam Koklamaya kıyamam Benim güzel manolyam Söz-Müzik: Zeki Müren Zeki Müren manolyam
Uzun yillar bekledim
Hakikat oldu rüya
Koklamaya kiyamam
Benim güzel manolyam

Nazli çiçegimsin sen
Sevdana dayanamam
Koklamaya kiyamam
Benim güzel manolyam

Söz-Müzik: Zeki Müren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder