3 Kasım 2009 Salı

Rock Müzik Dinle




Rock Müzik Dinlemek için doğru adrestesiniz...



En güzel Rock parçaları sizlerle...







Barış Akarsu - Islak Islak Klip İzle







Barış Akarsu - Islak Islak Şarkı Sözü



Gecenin nemi mi düşmüş gözlerine?

Ne olur ıslak ıslak bakma öyle

Saçını dök sineme derdini söyle

Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

Sürerim buluttan tarlaları

Yağmurlar ekerim göğün göğsüne

Güneşte demlerim senin çayını

Yüreğimden süzer öyle veririm

Ben feleğin şu çarkına çomak sokarım

Ben feleğin tekerine çomak sokarım

Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

ne olur ıslak ıslak bakma öyle...



Pamela - Ararim Sorarim Klip İzle







Pamela - Ararim Sorarim Şarkı Sözü



Muhabbet bağına girdim bu gece

Açılmış gülleri derdim bu gece

Vuslatın çağına erdim bu gece

Muhabbet doyulmaz bir pınarmış

Ararım, ararım, ararım seni her yerde

Sorarım ıssız gecelerde, sevgilim nerde



Açıldı bahtımın gonca gülleri

Gönül bağında öter bülbülleri

Aşkıma sarayım hep gönülleri

Muhabbet doyulmaz bir pınarmış

Ararım, ararım, ararım seni her yerde

Sorarım ıssız gecelerde, sevgilim nerde...



Duman - Herseyi Yak Klip İzle







Duman - Herseyi Yak Şarkı Sözü



Beni yak kendini yak her şeyi yak

bir kıvılcım yeter ben hazırım bak

ister öp okşa istersen öldür

aşk için ölmeli aşk o zaman aşk

aşk için ölmeli aşk o zaman aşk



seni içime çektim bir nefeste

yüreğim tutuklu göğsüm kafeste

yanacağız ikimizde ateşte

bir kıvılcım yeter hazırım bak

aşk için ölmeli aşk o zaman aşk



allahım allahım ateşlere yürüyorum

allahım acı ile aşk ile büyüyorum



beni yor hasretinle sevginle yor

sevgisizlik ayrılıktan daha zor

dilediğin kadar acıt canımı

varlığında yokluğunda yetmiyor

varlığında yokluğunda yetmiyor...





Duman - Aman Aman Klip İzle







Duman - Aman Aman Şarkı Sözü



nereye gider başını alıp sorarsın

kim bilir durmadan nasıl susarsın

bilmeden boşuna atıp tutarsın

su gibi akıp geçer zaman



gezdin tozdun aman aman aman

sazdın sözdün aman aman aman

giderek üzdün bizi zaman(2x)



yazdın çizdin aman aman

incecik izdin aman aman

sıraya dizdin bizi zaman(2x)



hep kaçıp yeni bir adım atarken

dibine kadar çileye batıp çıkarken

içine atıp atıp yoluna basıp Giderken

su gibi akıp geçer zaman

gezdin tozdun aman aman aman

sazdın sözdün aman aman aman

giderek üzdün bizi zaman(2x)



yazdın çizdin aman aman

incecik izdin aman aman

sıraya dizdin bizi zaman(2x)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

3 Kasım 2009 Salı

Rock Müzik Dinle




Rock Müzik Dinlemek için doğru adrestesiniz...



En güzel Rock parçaları sizlerle...







Barış Akarsu - Islak Islak Klip İzle







Barış Akarsu - Islak Islak Şarkı Sözü



Gecenin nemi mi düşmüş gözlerine?

Ne olur ıslak ıslak bakma öyle

Saçını dök sineme derdini söyle

Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

Sürerim buluttan tarlaları

Yağmurlar ekerim göğün göğsüne

Güneşte demlerim senin çayını

Yüreğimden süzer öyle veririm

Ben feleğin şu çarkına çomak sokarım

Ben feleğin tekerine çomak sokarım

Yeter ki ıslak ıslak bakma öyle

ne olur ıslak ıslak bakma öyle...



Pamela - Ararim Sorarim Klip İzle







Pamela - Ararim Sorarim Şarkı Sözü



Muhabbet bağına girdim bu gece

Açılmış gülleri derdim bu gece

Vuslatın çağına erdim bu gece

Muhabbet doyulmaz bir pınarmış

Ararım, ararım, ararım seni her yerde

Sorarım ıssız gecelerde, sevgilim nerde



Açıldı bahtımın gonca gülleri

Gönül bağında öter bülbülleri

Aşkıma sarayım hep gönülleri

Muhabbet doyulmaz bir pınarmış

Ararım, ararım, ararım seni her yerde

Sorarım ıssız gecelerde, sevgilim nerde...



Duman - Herseyi Yak Klip İzle







Duman - Herseyi Yak Şarkı Sözü



Beni yak kendini yak her şeyi yak

bir kıvılcım yeter ben hazırım bak

ister öp okşa istersen öldür

aşk için ölmeli aşk o zaman aşk

aşk için ölmeli aşk o zaman aşk



seni içime çektim bir nefeste

yüreğim tutuklu göğsüm kafeste

yanacağız ikimizde ateşte

bir kıvılcım yeter hazırım bak

aşk için ölmeli aşk o zaman aşk



allahım allahım ateşlere yürüyorum

allahım acı ile aşk ile büyüyorum



beni yor hasretinle sevginle yor

sevgisizlik ayrılıktan daha zor

dilediğin kadar acıt canımı

varlığında yokluğunda yetmiyor

varlığında yokluğunda yetmiyor...





Duman - Aman Aman Klip İzle







Duman - Aman Aman Şarkı Sözü



nereye gider başını alıp sorarsın

kim bilir durmadan nasıl susarsın

bilmeden boşuna atıp tutarsın

su gibi akıp geçer zaman



gezdin tozdun aman aman aman

sazdın sözdün aman aman aman

giderek üzdün bizi zaman(2x)



yazdın çizdin aman aman

incecik izdin aman aman

sıraya dizdin bizi zaman(2x)



hep kaçıp yeni bir adım atarken

dibine kadar çileye batıp çıkarken

içine atıp atıp yoluna basıp Giderken

su gibi akıp geçer zaman

gezdin tozdun aman aman aman

sazdın sözdün aman aman aman

giderek üzdün bizi zaman(2x)



yazdın çizdin aman aman

incecik izdin aman aman

sıraya dizdin bizi zaman(2x)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder