5 Kasım 2009 Perşembe

OY GÜLÜM






OY GÜLÜM
Yokluğunda konuşmadım Hiçbir gülü koklamadım Hasret vurdu taştım ama İnan sensiz ağlamadım gülüm Yağmur yağdı ıslanmadım Kar döküldü uslanmadım Hayalini yorgan yaptım İnan sensiz uyumadım Oy gülüm gülüm gülüm Mor dağlarda ay sümbülüm Bu yer gök seni arar Gel kalbimi aç gör gülüm Senin sevdan ile yandım Beden yandı tuzla sardım Acın bile bi bambaşka Gül yüzüne türkü yazdım gülüm Gecelere gün bağladım Uykulara can doğradım Bil ki gözlerimi bile Sensiz üst üste yummadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Kasım 2009 Perşembe

OY GÜLÜM






OY GÜLÜM
Yokluğunda konuşmadım Hiçbir gülü koklamadım Hasret vurdu taştım ama İnan sensiz ağlamadım gülüm Yağmur yağdı ıslanmadım Kar döküldü uslanmadım Hayalini yorgan yaptım İnan sensiz uyumadım Oy gülüm gülüm gülüm Mor dağlarda ay sümbülüm Bu yer gök seni arar Gel kalbimi aç gör gülüm Senin sevdan ile yandım Beden yandı tuzla sardım Acın bile bi bambaşka Gül yüzüne türkü yazdım gülüm Gecelere gün bağladım Uykulara can doğradım Bil ki gözlerimi bile Sensiz üst üste yummadım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder