26 Kasım 2009 Perşembe

İsmail YK - Sanma Sana Dönerim







İsmail YK - Sanma Sana Dönerim
İsmail YK - Sanma Sana Dönerim düştüm yine çaresiz yanlızlığın yollarına ne o resmini isterim ne selam gönder bana alıştım yokluğuna hasret nedir bilirim eğer yolum düşerse sanma sana gelirim geçti artık sevgilim bir daha dönmem geri güldürmedin gözlerimi sevdiğim günden beri alıştım yokluğuna hasret nedir bilirim eğer yolum düşerse sanma sana gelirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

26 Kasım 2009 Perşembe

İsmail YK - Sanma Sana Dönerim







İsmail YK - Sanma Sana Dönerim
İsmail YK - Sanma Sana Dönerim düştüm yine çaresiz yanlızlığın yollarına ne o resmini isterim ne selam gönder bana alıştım yokluğuna hasret nedir bilirim eğer yolum düşerse sanma sana gelirim geçti artık sevgilim bir daha dönmem geri güldürmedin gözlerimi sevdiğim günden beri alıştım yokluğuna hasret nedir bilirim eğer yolum düşerse sanma sana gelirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder