14 Ekim 2009 Çarşamba

Nazlı - Beni Yazın







Nazlı - Beni Yazın
Gel canım gel herşeyi paylaşalım senle Geçer diye anlaşalım canım Gel herşeyi konuşalım senle Hayat gibi paylaşalım Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun Gel canım gel herşeyi paylaşalım senle Geçer diye anlaşalım canım Gel herşeyi konuşalım senle Hayat gibi paylaşalım Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Ekim 2009 Çarşamba

Nazlı - Beni Yazın







Nazlı - Beni Yazın
Gel canım gel herşeyi paylaşalım senle Geçer diye anlaşalım canım Gel herşeyi konuşalım senle Hayat gibi paylaşalım Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun Gel canım gel herşeyi paylaşalım senle Geçer diye anlaşalım canım Gel herşeyi konuşalım senle Hayat gibi paylaşalım Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun Yüreğin açsın içini yeni bir aşkı seçiver Bu deli kavga bitimi yeni bir aşka itiver Beni yazın şarkılara yazın sayfalara acım volkan olsun Yüreğimin yokluğuna hüzün çokluğuna Kader çare bulsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder