11 Ekim 2009 Pazar

Erkan Aga Senin Uğruna Türküsü







Erkan Aga Senin Uğruna Türküsü
Yar gelmezse gelsin ölümm offffff ooooffffff ... Gelmiyor da ölüm. İkisi de gelmiyor... Kar yağmış yollar kapanmış olsa gerek. Veya umarım öyledir dağlar , umarım öyledir... Aşkına varmı çare Gönlümde bunca yare Sızlıyor senin uğruna Dağlarına dargınım Yollarına yorgunum Gözlerine sürgünüm yar Sensizlik bana zulüm Kalbimde açan gülüm Yar gelmezse gelsin ölüm Geceler boyu sürgün Şu kalbim sana vurgun Kanıyor senin uğruna Dağlarına dargınım Yollarına yorgunum Gözlerine sürgünüm yar Sensizlik bana zulüm Kalbimde açan gülüm Yar gelmese gelsin ölüm Feryad eden bülbüller Sazım yaralı teller İnliyor senin uğruna Dağlarına dargınım Yollarına yorgunum Gözlerine sürgünüm yar Sensizlik bana zulüm Kalbimde açan gülüm Yar gelmese gelsin ölüm...

1 yorum:

11 Ekim 2009 Pazar

Erkan Aga Senin Uğruna Türküsü







Erkan Aga Senin Uğruna Türküsü
Yar gelmezse gelsin ölümm offffff ooooffffff ... Gelmiyor da ölüm. İkisi de gelmiyor... Kar yağmış yollar kapanmış olsa gerek. Veya umarım öyledir dağlar , umarım öyledir... Aşkına varmı çare Gönlümde bunca yare Sızlıyor senin uğruna Dağlarına dargınım Yollarına yorgunum Gözlerine sürgünüm yar Sensizlik bana zulüm Kalbimde açan gülüm Yar gelmezse gelsin ölüm Geceler boyu sürgün Şu kalbim sana vurgun Kanıyor senin uğruna Dağlarına dargınım Yollarına yorgunum Gözlerine sürgünüm yar Sensizlik bana zulüm Kalbimde açan gülüm Yar gelmese gelsin ölüm Feryad eden bülbüller Sazım yaralı teller İnliyor senin uğruna Dağlarına dargınım Yollarına yorgunum Gözlerine sürgünüm yar Sensizlik bana zulüm Kalbimde açan gülüm Yar gelmese gelsin ölüm...

1 yorum: