30 Eylül 2009 Çarşamba

Müslüm Gürses - Gidecek Bir Gün




Müslüm Gürses - Gidecek Bir Gün
Aldanma çocuksu masum yüzüne Mutlaka terk edip gidecek bir gün Kanma sever gibi göründügüne Seni sevmiyorum deyip gidecek bir gün Sevmek çok güzel aldanmak acı Ruhunu saracak bir büyük sancı O durmayan yolcu sen garip hancı Hesabı vermeden gidecek bir gün Seni sevmiyorum deyip gidecek bir gün Ugruna yılları harcayacaksın Aşkını ömrünle bir tutacaksın Ne yazık sonunda aglayacaksın Gururunu yere atıp gidecek bir gün Seni sevmiyorum deyip gidecek bir gün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

30 Eylül 2009 Çarşamba

Müslüm Gürses - Gidecek Bir Gün




Müslüm Gürses - Gidecek Bir Gün
Aldanma çocuksu masum yüzüne Mutlaka terk edip gidecek bir gün Kanma sever gibi göründügüne Seni sevmiyorum deyip gidecek bir gün Sevmek çok güzel aldanmak acı Ruhunu saracak bir büyük sancı O durmayan yolcu sen garip hancı Hesabı vermeden gidecek bir gün Seni sevmiyorum deyip gidecek bir gün Ugruna yılları harcayacaksın Aşkını ömrünle bir tutacaksın Ne yazık sonunda aglayacaksın Gururunu yere atıp gidecek bir gün Seni sevmiyorum deyip gidecek bir gün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder