16 Eylül 2009 Çarşamba

İntizar Ömrüm Senindir Albümü Dinle

İntizar

İntizar Ömrüm Senindir Albüm Parçaları


1-İntizar-Nerde Olsan Gelirim
2-İntizar-Büyük İnsan
3-İntizar-Sen Olmasan
4-İntizar-Bu Gece Beni Düşün
5-İntizar-Ben Değilim
6-İntizar-Sarayburnunda Aşk
7-İntizar-Ölünmüyor
8-İntizar-Bir Damlacık Canım Var
9-İntizar-Aynalar
10-İntizar-Dua
11-İntizar-Benim Bir Sevdiğim Var
12-İntizar-Gitme Dayanamam
13-İntizar-Sırat
14-İntizar-Akıllı Deli
15-İntizar-Yaza Yaza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

16 Eylül 2009 Çarşamba

İntizar Ömrüm Senindir Albümü Dinle

İntizar

İntizar Ömrüm Senindir Albüm Parçaları


1-İntizar-Nerde Olsan Gelirim
2-İntizar-Büyük İnsan
3-İntizar-Sen Olmasan
4-İntizar-Bu Gece Beni Düşün
5-İntizar-Ben Değilim
6-İntizar-Sarayburnunda Aşk
7-İntizar-Ölünmüyor
8-İntizar-Bir Damlacık Canım Var
9-İntizar-Aynalar
10-İntizar-Dua
11-İntizar-Benim Bir Sevdiğim Var
12-İntizar-Gitme Dayanamam
13-İntizar-Sırat
14-İntizar-Akıllı Deli
15-İntizar-Yaza Yaza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder