6 Eylül 2009 Pazar

Cem Özkan Kim Demişki Dinle

Cem Özkan

Cem Özkan Kim Demişki Şarkı Sözleri


kim demiş ki benim
sana hiç ihtiyacım yok diye
benim sana havadan sudan
daha çok ihtiyacım var

sen bambaşka bir güzelsin
bu canıma can verirsin
her anımda her günümde
beni baştan fetedersin

göz yaşların akmasın sakın
sakın canın sıkılmasın
dök bana bütün kederini
senin canın sıkılmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

6 Eylül 2009 Pazar

Cem Özkan Kim Demişki Dinle

Cem Özkan

Cem Özkan Kim Demişki Şarkı Sözleri


kim demiş ki benim
sana hiç ihtiyacım yok diye
benim sana havadan sudan
daha çok ihtiyacım var

sen bambaşka bir güzelsin
bu canıma can verirsin
her anımda her günümde
beni baştan fetedersin

göz yaşların akmasın sakın
sakın canın sıkılmasın
dök bana bütün kederini
senin canın sıkılmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder