14 Ağustos 2009 Cuma

Uğur Karakuş Banamı Sordun Dinle

Uğur Karakuş dinle

Uğur Karakuş Banamı Sordun Şarkı Sözleri


Ben değiL sen döndün sözünden
Kaçmak geLdi senin eLinden
Döner kaLe döndümki yüzünden
Sende vefasız hayırsız çıktın

KoLay oLan çekip gitmekti
SoLdurdugun taze çicekti
Sevgi veriLen emektir
Aşk bazen vazgeçmek demektir

Banami sordun gönLümü çaLarken
Utanmadin beni benden aLırken
Hic korkmadin yeminLer ederken
Sende vefasız hayırsız çıktın

Ben deyiL sen döndün sözünden
Kaçmak geLdi senin eLinden
Döner kaLe döndümki yüzünden
Sende vefasız hayırsız çıktın

KoLay oLan çekip gitmektir
SoLdurdugun taze çicektir
Sevgi veriLen emektir
Aşk bazen vazgeçmek demektir

Banami sordun gönLümü çaLarken
Utanmadin beni benden aLırken
Hic korkmadin yeminLer ederken
Sende vefasız hayırsız çıktın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

14 Ağustos 2009 Cuma

Uğur Karakuş Banamı Sordun Dinle

Uğur Karakuş dinle

Uğur Karakuş Banamı Sordun Şarkı Sözleri


Ben değiL sen döndün sözünden
Kaçmak geLdi senin eLinden
Döner kaLe döndümki yüzünden
Sende vefasız hayırsız çıktın

KoLay oLan çekip gitmekti
SoLdurdugun taze çicekti
Sevgi veriLen emektir
Aşk bazen vazgeçmek demektir

Banami sordun gönLümü çaLarken
Utanmadin beni benden aLırken
Hic korkmadin yeminLer ederken
Sende vefasız hayırsız çıktın

Ben deyiL sen döndün sözünden
Kaçmak geLdi senin eLinden
Döner kaLe döndümki yüzünden
Sende vefasız hayırsız çıktın

KoLay oLan çekip gitmektir
SoLdurdugun taze çicektir
Sevgi veriLen emektir
Aşk bazen vazgeçmek demektir

Banami sordun gönLümü çaLarken
Utanmadin beni benden aLırken
Hic korkmadin yeminLer ederken
Sende vefasız hayırsız çıktın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder