18 Ağustos 2009 Salı

Mustafa Keser Yeşil Yeşil Dinle

mustafa keser dinle

Mustafa Keser Yeşil Yeşil Şarkı Sözleri


sende bu güzellik varken
bakılmaz mı yeşil gözlüm
bu gönül senin aşkına yakılmaz mı yeşil gözlüm

yeşil gözlerinde sevda
yeşil gözlerinde bela
beni bu düşürdü bu hala
senin yeşil gözlerin

yeşiiil yeşil, yeşiiil yeşil
senin yeşil gözlerin

bomboş kalmışsa sokaklar
karanlık beni saklar
işte o an o dudaklar
öpülmez mi yeşil gözlüm

yeşil gözlerinde sevda
yeşil gözlerinde bela
beni düşürdü bu hala
senin yeşil gözlerin

yeşiil yeşil yeşil yeşil
senin yeşil gözlerin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

18 Ağustos 2009 Salı

Mustafa Keser Yeşil Yeşil Dinle

mustafa keser dinle

Mustafa Keser Yeşil Yeşil Şarkı Sözleri


sende bu güzellik varken
bakılmaz mı yeşil gözlüm
bu gönül senin aşkına yakılmaz mı yeşil gözlüm

yeşil gözlerinde sevda
yeşil gözlerinde bela
beni bu düşürdü bu hala
senin yeşil gözlerin

yeşiiil yeşil, yeşiiil yeşil
senin yeşil gözlerin

bomboş kalmışsa sokaklar
karanlık beni saklar
işte o an o dudaklar
öpülmez mi yeşil gözlüm

yeşil gözlerinde sevda
yeşil gözlerinde bela
beni düşürdü bu hala
senin yeşil gözlerin

yeşiil yeşil yeşil yeşil
senin yeşil gözlerin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder