5 Ağustos 2009 Çarşamba

Güler Duman Şarkıları Dinle Yeni Albüm

Güler Duman dinle

Güler Duman Şarkıları Dinle Yeni Albüm



Albümdeki Şarkıların Listesi


Güle Yel Değdi
Nazlı Nazlı
Yardan Ayrı
Üzülme Yar
Çeke Çeke
Biri Olursak
Gömün Beni
Öl Deseydin Ölmezmiydim
Açma Züliflerin
Erzurumun Dağları
Verin Benim Sevdiğimi
YaraLı Ceylanım
Tutam Yar Elinden
Şu Yalan
Şu Metrisin Önü
Çeşmi Siyahım
Mevlam Bir Çok Dert Vermiş
Yastadır Ey Deli GönüL
Yardan Ayrılmaz
Niye Böyle Dargın Bakarsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

5 Ağustos 2009 Çarşamba

Güler Duman Şarkıları Dinle Yeni Albüm

Güler Duman dinle

Güler Duman Şarkıları Dinle Yeni Albüm



Albümdeki Şarkıların Listesi


Güle Yel Değdi
Nazlı Nazlı
Yardan Ayrı
Üzülme Yar
Çeke Çeke
Biri Olursak
Gömün Beni
Öl Deseydin Ölmezmiydim
Açma Züliflerin
Erzurumun Dağları
Verin Benim Sevdiğimi
YaraLı Ceylanım
Tutam Yar Elinden
Şu Yalan
Şu Metrisin Önü
Çeşmi Siyahım
Mevlam Bir Çok Dert Vermiş
Yastadır Ey Deli GönüL
Yardan Ayrılmaz
Niye Böyle Dargın Bakarsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder