19 Ağustos 2009 Çarşamba

Es-Es Dizisi Bu Alemde Tek Geçerim Dizi Müziği

Es-Es Dizisi Bu Alemde Tek Geçerim Dizi Müziği

İndirmek için Tıklayın.


Es-Es Dizisi Bu Alemde Tek Geçerim Şarkı Sözleri


Salın hepsini üstüme gelsinler,
Teker teker karşıma çıksınlar,
Güçleri yeterse beni yıksınlar,
Başım dik alnım açıkken ben
Bu alemde kendimi tek geçerim.

İsterlerse havalara girsinler,
Farklıymış gibi davransınlar,
Varsın beni hep yok saysınlar,
İçim dışım bir oldukça
Bu alemde kendimi tek geçerim.

Haykırsam hiç duyan yok
Düşsem tek bir dostum yok
Ölsemde bir bakan yok
Bu alemde kendimi tek geçerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

19 Ağustos 2009 Çarşamba

Es-Es Dizisi Bu Alemde Tek Geçerim Dizi Müziği

Es-Es Dizisi Bu Alemde Tek Geçerim Dizi Müziği

İndirmek için Tıklayın.


Es-Es Dizisi Bu Alemde Tek Geçerim Şarkı Sözleri


Salın hepsini üstüme gelsinler,
Teker teker karşıma çıksınlar,
Güçleri yeterse beni yıksınlar,
Başım dik alnım açıkken ben
Bu alemde kendimi tek geçerim.

İsterlerse havalara girsinler,
Farklıymış gibi davransınlar,
Varsın beni hep yok saysınlar,
İçim dışım bir oldukça
Bu alemde kendimi tek geçerim.

Haykırsam hiç duyan yok
Düşsem tek bir dostum yok
Ölsemde bir bakan yok
Bu alemde kendimi tek geçerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder