8 Ağustos 2009 Cumartesi

Burcu Güneş Mutluyuz Dinle

burcu güneş dinle

Burcu Güneş Mutluyuz Şarkı Sözleri


Mutluyuz aşktan uçmuşuz
Yandık ezeLden sarhoşuz
CanLıyız kanımız kaynıyor
ÇocukLuk safLığındayız

O canımın yarısı
Dört yaprakLı yoncası
Şans meLeğim uğurum nerde
Annem babam bir yana
Pek kıymetLim yanımda
Haykırmak istiyorum
Tüm Dünyaya

SevgiLimi o kadar çok seviyorum ki
BiLmeyen varsa biLsin
SevgiLimi o kadar çok seviyorum ki
Duymayan varsa duysun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

8 Ağustos 2009 Cumartesi

Burcu Güneş Mutluyuz Dinle

burcu güneş dinle

Burcu Güneş Mutluyuz Şarkı Sözleri


Mutluyuz aşktan uçmuşuz
Yandık ezeLden sarhoşuz
CanLıyız kanımız kaynıyor
ÇocukLuk safLığındayız

O canımın yarısı
Dört yaprakLı yoncası
Şans meLeğim uğurum nerde
Annem babam bir yana
Pek kıymetLim yanımda
Haykırmak istiyorum
Tüm Dünyaya

SevgiLimi o kadar çok seviyorum ki
BiLmeyen varsa biLsin
SevgiLimi o kadar çok seviyorum ki
Duymayan varsa duysun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder