7 Temmuz 2009 Salı

Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim

Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim



Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim Şarkı Sözleri

müslüm gürses
Ben insan değil miyim
Ben kulun değil miyim
Tanrım,
Dünyaya beni sen attin
Çile cektirdin
Derman arattin
Madem unutacaktin,
Beni neden yarattin
Bende mutlu olmak istemezmiydim şu yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olurmu tanri kulunu hiç unutur mu...
Bende gülmek isterim
Bende sevmek isterim
Beni sen kullarına oyuncakmi yarattın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Temmuz 2009 Salı

Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim

Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim



Müslüm Gürses Ben İnsan Değilmiyim Şarkı Sözleri

müslüm gürses
Ben insan değil miyim
Ben kulun değil miyim
Tanrım,
Dünyaya beni sen attin
Çile cektirdin
Derman arattin
Madem unutacaktin,
Beni neden yarattin
Bende mutlu olmak istemezmiydim şu yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olurmu tanri kulunu hiç unutur mu...
Bende gülmek isterim
Bende sevmek isterim
Beni sen kullarına oyuncakmi yarattın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder