9 Temmuz 2009 Perşembe

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol



Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol Şarkı Sözleri

Demet Sağıroğlu
Bugün yanımda olmayanlar
Yarın gönlümde hiç olmayacaklar
Geçen vakitleri, ömürlük halleri
Eften püften saysınlar

Bugün yanımda olmayanlar
Elbet yarın da hiç olmayacaklar
Kırıp dökülmeden silip süpürmeden
Beni yok varsaysınlar

İçimdeki tüm sevgiler
Kırılınca birer birer
Açtım kalbimi güzel her şeye
Hoş gelsinler teker teker

Gittiğim yol benimdir a canım
Herkesin yolu başka
Çizdiğim izler derindir canım
Senin izlerin buz dağ

Güya beni önemseyenler
Beni benden daha çok düşünenler
Kalbimi sökmeden unufak etmeden
Rahat etmeyecekler

İçimdeki tüm sevgiler
Kırılınca birer birer
Açtım kalbimi güzel her şeye
Hoş gelsinler teker teker

Gittiğim yol benimdir a canım
Herkesin yolu başka
Çizdiğim izler derindir canım
Senin izlerin buz dağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

9 Temmuz 2009 Perşembe

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol



Demet Sağıroğlu Gittiğim Yol Şarkı Sözleri

Demet Sağıroğlu
Bugün yanımda olmayanlar
Yarın gönlümde hiç olmayacaklar
Geçen vakitleri, ömürlük halleri
Eften püften saysınlar

Bugün yanımda olmayanlar
Elbet yarın da hiç olmayacaklar
Kırıp dökülmeden silip süpürmeden
Beni yok varsaysınlar

İçimdeki tüm sevgiler
Kırılınca birer birer
Açtım kalbimi güzel her şeye
Hoş gelsinler teker teker

Gittiğim yol benimdir a canım
Herkesin yolu başka
Çizdiğim izler derindir canım
Senin izlerin buz dağ

Güya beni önemseyenler
Beni benden daha çok düşünenler
Kalbimi sökmeden unufak etmeden
Rahat etmeyecekler

İçimdeki tüm sevgiler
Kırılınca birer birer
Açtım kalbimi güzel her şeye
Hoş gelsinler teker teker

Gittiğim yol benimdir a canım
Herkesin yolu başka
Çizdiğim izler derindir canım
Senin izlerin buz dağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder