9 Haziran 2009 Salı

Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Dinle İzle Seyret Online Dinle 2009

Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Dinle İzle Seyret Online Dinle 2009





yıldız tilbe 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet üstüme düşme izle dinle tam ekran izle full izle

Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Şarkı Sözleri



Güzel bir gün görmesem
Yakanda olur elim
Eğer beni dinlersen
Üstüme düşme benim

Gençliğine güvenme
Yıllar alıp gidecek
Dünyada ikimize
Hatıralar yetecek

Bir gün bıkar gidersen
Yakanda olur elim
Eğer beni dinlersen
(Allahını Seversen)
Üstüme düşme benim

Kalbinde yer edersem
Derdin olurum senin
(Kölen olurum senin)
Allahını seversen
Üstüme düşme benim

Çekemezsin Kahrımı
Yükün olurum senin
Tanrı yazmış bahtımı
Üstüme düşme benim

1 yorum:

  1. Yıldız Tilbe Üstüme Düşme

    aşk insanı değiştirir albümünden

    YanıtlaSil

9 Haziran 2009 Salı

Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Dinle İzle Seyret Online Dinle 2009

Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Dinle İzle Seyret Online Dinle 2009





yıldız tilbe 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet üstüme düşme izle dinle tam ekran izle full izle

Yıldız Tilbe Üstüme Düşme Şarkı Sözleri



Güzel bir gün görmesem
Yakanda olur elim
Eğer beni dinlersen
Üstüme düşme benim

Gençliğine güvenme
Yıllar alıp gidecek
Dünyada ikimize
Hatıralar yetecek

Bir gün bıkar gidersen
Yakanda olur elim
Eğer beni dinlersen
(Allahını Seversen)
Üstüme düşme benim

Kalbinde yer edersem
Derdin olurum senin
(Kölen olurum senin)
Allahını seversen
Üstüme düşme benim

Çekemezsin Kahrımı
Yükün olurum senin
Tanrı yazmış bahtımı
Üstüme düşme benim

1 yorum:

  1. Yıldız Tilbe Üstüme Düşme

    aşk insanı değiştirir albümünden

    YanıtlaSil