11 Haziran 2009 Perşembe

Sibel Can Başı Bağlı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Sibel Can Başı Bağlı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





sibel can başı bağlı 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet başı bağlı izle dinle tam ekran izle full izle

Sibel Can Başı Bağlı Şarkı Sözleri



Gözden ırak yaşadım aşkımı
Sancılı bir düştü
Tel örgülere kapılmaya meyilli aşk
Herkese göre suçtu
Kalp anlamaz imkansızı
Hesaplamaz çoğu azı
Ödünç teninde direnerek bekler yazı
Seni kuşandım aşk diye
Uyandım kokunla güne
Gerçekleri göre göre gönlüm razı
Hakkıma düşmeyen payım
Seninle ne tamamım ne yarım
Yollar kapalı oralı değilim
Kader ağlarını örüyor başıma
Sevmeye göreyim
Kapısı aralı bırakın gireyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Haziran 2009 Perşembe

Sibel Can Başı Bağlı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Sibel Can Başı Bağlı Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...





sibel can başı bağlı 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet başı bağlı izle dinle tam ekran izle full izle

Sibel Can Başı Bağlı Şarkı Sözleri



Gözden ırak yaşadım aşkımı
Sancılı bir düştü
Tel örgülere kapılmaya meyilli aşk
Herkese göre suçtu
Kalp anlamaz imkansızı
Hesaplamaz çoğu azı
Ödünç teninde direnerek bekler yazı
Seni kuşandım aşk diye
Uyandım kokunla güne
Gerçekleri göre göre gönlüm razı
Hakkıma düşmeyen payım
Seninle ne tamamım ne yarım
Yollar kapalı oralı değilim
Kader ağlarını örüyor başıma
Sevmeye göreyim
Kapısı aralı bırakın gireyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder