17 Haziran 2009 Çarşamba

Eylem Hayat Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Eylem Hayat Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...



Eylem – Hayat Şarkı Sözleri

Eylem Hayat Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet hayat izle dinle tam ekran izle full izle

Eylem Hayat Şarkı Sözleri



Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Şu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Bu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Kurcalayıp durdum
Nasıl yordum
Kendimi yine
Çiçek gibi soldum (2x)

At gitsin nefes al biraz
Kayalık gibi bu dünya
İlerlerken dur bir anda
Güneş de gizli fırtına
Gitar senin deniz sulara
Ama sen sakın aldanma
İnan rüyalarla

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Şu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Bu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bir kötü söze
Güzel bir şey söyle
Bir güneş yeter değişir düşünceler

Bir kötü söze
Güzel bir şey söyle
Zaman hızla akıp ta gider

At gitsin nefes al biraz
Kayalık gibi bu dünya
İlerlerken dur bir anda
Güneş de gizli fırtına
Gitar senin deniz sulara
Ama sen sakın aldanma
İnan rüyalarla
Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Şu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Bu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bilir misiniz bana verdiğiniz sevgiyi
Sözler satırlar yetmiyor içimdeki
Bilir misiniz bana verdiğiniz sevgiyi
Bilir misiniz sizi ne kadar sevdiği mi

At gitsin nefes al biraz
Kayalık gibi bu dünya
İlerlerken dur bir anda
Güneş de gizli fırtına
Gitar senin deniz sulara
Ama sen sakın aldanma
İnan rüyalarla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

17 Haziran 2009 Çarşamba

Eylem Hayat Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri

Eylem Hayat Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri
Lütfen Bekleyin Şarkı Yükleniyor...



Eylem – Hayat Şarkı Sözleri

Eylem Hayat Dinle İzle Seyret Şarkı Sözleri 2009 albümü dinle izle indir seyret online kaydet hayat izle dinle tam ekran izle full izle

Eylem Hayat Şarkı Sözleri



Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Şu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Bu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Kurcalayıp durdum
Nasıl yordum
Kendimi yine
Çiçek gibi soldum (2x)

At gitsin nefes al biraz
Kayalık gibi bu dünya
İlerlerken dur bir anda
Güneş de gizli fırtına
Gitar senin deniz sulara
Ama sen sakın aldanma
İnan rüyalarla

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Şu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Bu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bir kötü söze
Güzel bir şey söyle
Bir güneş yeter değişir düşünceler

Bir kötü söze
Güzel bir şey söyle
Zaman hızla akıp ta gider

At gitsin nefes al biraz
Kayalık gibi bu dünya
İlerlerken dur bir anda
Güneş de gizli fırtına
Gitar senin deniz sulara
Ama sen sakın aldanma
İnan rüyalarla
Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Şu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bu hayat benimdi
Bu canımda benim
Bu zorlu dünyada
Eyvallah her şey bizimdi

Bilir misiniz bana verdiğiniz sevgiyi
Sözler satırlar yetmiyor içimdeki
Bilir misiniz bana verdiğiniz sevgiyi
Bilir misiniz sizi ne kadar sevdiği mi

At gitsin nefes al biraz
Kayalık gibi bu dünya
İlerlerken dur bir anda
Güneş de gizli fırtına
Gitar senin deniz sulara
Ama sen sakın aldanma
İnan rüyalarla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder